Parengtos universalaus dizaino mokymuisi (UDM) gairės – kelrodės mokykloms, siekiančioms sukurti tokią mokymosi aplinką (turinį, ugdymo metodus ir būdus, vertinimo formas, infrastruktūrą), kurioje visi mokiniai turėtų galimybę sėkmingai mokytis pagal savo galimybes ir individualius ugdymosi poreikius.
Parengta atmintinė mokykloms „Įtraukties link. Ką turi žinoti mokykla?“, kurioje pateiktos praktinių veiksmų kryptys, padedančios geriau pasirengti įtraukties principu grindžiamam ugdymui.
Atnaujinti specialiosios pedagoginės, socialinės pedagoginės, psichologinės pagalbos bei specialiosios pagalbos teikimo tvarkos aprašai bei kiti dokumentai, reglamentuojantys švietimo pagalbos teikimą mokyklose ir pedagoginėse psichologinėse tarnybose (PPT). Taip pat nuo šiol PPT pažymas apie specialiuosius vaiko poreikius bus galima kelti į Mokinių registrą, tad ugdymo įstaigos informaciją gaus laiku, net ir vaikui keičiant mokyklas.
Sukurti mokinių įvairovei atvirų klasių / grupių ugdymo organizavimo ir įgyvendinimo modeliai. Atvirosios mokinių įvairovei klasės tikslas – sudaryti kuo geresnes sąlygas įvairių gebėjimų ir ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtraukčiai į bendrojo ugdymo mokyklas, suteikti kiekvienam vaikui jo poreikius atitinkantį ugdymą. Modeliams išbandyti skirta 2,2 milijono eurų.
Mokinio padėjėjas tampa pagalbos mokiniui komandos dalimi. Jis įtraukiamas į individualaus ugdymo plano rengimą, supažindinamas su pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijomis ir geba jas įgyvendinti.