Įtraukusis ugdymas jūsų vaiko klasėje ar mokykloje gali būti nauja patirtis ir kelti klausimų apie jūsų vaiko ugdymo kokybę, veiksmingumą, mokytojų pasiruošimą ar aplinkinių reakcijas. Svarbu žinoti, kad įtrauktis niekada nėra baigtinė, ji nuolat tobulinama. Lygiai taip pat, kaip kartu auga ir tobulėja skirtingi vaikai bei visa mokyklos bendruomenė. Visiems mokiniams turėtų būti sudaromos sąlygos patirti socialinę, asmeninę ir ugdymosi sėkmę.
Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas, naujų specialistų ruošimas, ugdymui skirtų priemonių rengimas ir įsigijimas, aplinkos pritaikymas ir kiti svarbūs procesai – jau prasidėję ir nuosekliai tęsis, atsižvelgiant į mokinių poreikius. Svarbu, kad tėvai taip pat būtų įsitraukę ir palaikantys. Mūsų visų tikslas – rūpintis kiekvieno vaiko emocine, fizine ir socialine gerove
Ar mokytojai gali dirbti su specialiųjų ugdymosi poreikių ir / ar negalių turinčiais mokiniais?
Kas, jeigu mes, tėvai, abejojame įtraukiuoju ugdymu?
Ar vaikai su specialiaisiais ugdymosi poreikiais nepatirs patyčių?
Ar įtraukusis ugdymas gali daryti įtaką visų kitų klasės mokinių mokymuisi?
Ar vaikai su negalia gali mokytis to paties kaip ir jų bendraklasiai?