Mokyklose su vaikais dirba ne tik mokytojai, bet ir švietimo pagalbos specialistai. Jie padeda spręsti mokiniui iškylančias ugdymosi problemas, kurti palankią ir saugią ugdymosi aplinką, konsultuoja mokyklos bendruomenę. Į juos gali kreiptis mokinys ar jo tėvai, mokytojai.
Psichologai
Mokyklų psichologai įvertina ir padeda spręsti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bendradarbiaudami su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokytojais.
Socialiniai pedagogai
Stiprina vaiko socialines ir emocines kompetencijas, padeda įgyvendinti vaiko teisę į mokslą ir skatina saugios, vaiko galias ir poreikius atliepiančios, ugdymo aplinkos kūrimą.
Specialieji pedagogai
Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų ar negalių, sudaro sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams ugdytis pagal savo gebėjimus, kad vaikai galėtų pasiekti individualios pažangos.
Surdopedagogai
Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiesiems klausos sutrikimų, taip pat kochlearinių implantų naudotojams.
Vaiko gerovės komisija
Rūpinasi saugia ir palankia ugdymosi aplinka. Komisija kartu su mokyklos bendruomene įvairiomis priemonėmis stengiasi kurti saugų mikroklimatą, kad ir vaikai, ir mokytojai, ir kiti darbuotojai jaustųsi gerai. Vaiko gerovės komisijoje aptariama, kas mokiniui padėtų geriau mokytis. Esant poreikiui mokiniui parengiamas individualus ugdymo planas, kurio sudėtinė dalis yra pagalbos planas, ir paskiriamas atsakingas asmuo, koordinuosiantis plano įgyvendinimą. Vėliau Vaiko gerovės komisijoje, kartu su mokiniu ir jo tėvais, aptariama ar numatytos pagalbos priemonės yra veiksmingos.